Genderen- Woensdag 3 juni 2026 is de nieuwe school opgeleverd in Genderen. Alle bedrijven die mee hebben gebouwd waren uitgenodigd om dit bij te wonen.
Na een rondleiding door de nieuwe school, kwam al snel naar boven dat Genderen een prachtig school heeft gekregen waar men nog lang plezier van kan hebben.
De architecten hebben de bouw uitvoerig toegelicht en memoreerde dat het uitermate prettig werken was met de gemeente Altena en Bouwbedrijf P. van Leeuwen uit Meerkerk. Samen zijn we tot dit resultaat gekomen en daar zijn we enorm trots op.
Na alle plichtplegingen was het tijd voor koffie met gebak.
De uitvoerder van P. van Leeuwen had me regelmatig gezien met mijn camera en had in de buurt gevraagd waar ik woonde. Gisteren stond hij aan de deur om me uit te nodigen om aanwezig te zijn bij de sleuteloverhandiging. Uiteraard zijn we dan van de partij om alles op de camera vast te leggen. Wat hij niet had verteld dat ze de foto’s mooi vonden en dat ik vandaag een prachtige houten gereedschapskist met inhoud kreeg voor de gemaakte foto’s. U begrijpt dat er geen hamer en spijkers inzaten maar een heerlijk fles wijn met een blik stroopwafels.
Eind september wordt de school geopend en tijdens de opening zal onze video getoond worden van de Sloop tot en met oplevering.
Vanavond heeft bouwbedrijf P. van Leeuwen alle foto’s gehad die er zijn gemaakt tijdens de bouw van de nieuwe school.
